Naar huis

28 mei 2011 - Leusden, Nederland

Om 5 uur ging de wekker en om 6 uur zaten we beneden op de shuttle naar het vliegveld te wachten. Er zaten al (of nog?) mensen in het casinootje van het hotel achter de fruitautomaten. Op het vliegveld koffers ingecheckt en ontbeten. Om 8.35 gingen we de lucht in. Het eerste stuk van de vlucht ging dwars over de Grand Canyon! Zagen we alles nog eens vanuit de lucht. Ook Lake Powell en Monument Valley waren te herkennen. Na een dikke 4 uur vliegen zagen we de wolkenkrabbers van Manhattan onder ons. We landden op Newark. Daar maakten we onze laatste dollars op en vlogen na anderhalf uur weer verder met een ander toestel. Weer met een computerschermpje voor onze neus om film te kijken en spelletjes te doen. Ook nog geprobeerd om wat te slapen. Om 7 uur op zondagmorgen kwamen we op Schiphol aan. Voor ons gevoel was het een uur of 10 op zaterdagavond. Met de trein naar Amersfoort gereden en vandaar met de bus. Ons huis stond er nog en de kinderen gingen gelijk maar door naar hun eigen huizen. We kijken terug op een prachtige reis. De herinnering blijft door de vele honderden foto's die we gemaakt hebben. Nu eerst nog de jetlag verwerken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade