Van Jeruzalem naar Sodom en Gomorra

26 mei 2011 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag de laatste reisdag met de camper. Om een uur of negen waren we weer op pad. Het beloofde weer een warme dag te worden. We reden westwaarts en het berglandschap veranderde langzamerhand weer in woestijn. Tijdens de koffiestop repareerden Rien en Marinka de afvalwater afvoer nog maar eens met ducktape. Dit keer bleef het wel goed zitten. We besloten een ommetje te gaan maken door de Valley of Fire, een Statepark met oranje rotsformaties. We picknickten er onder een schaduwrijk afdak en vonden het te warm voor een wandeling. Via een mooie pas geasfalteerde weg reden we langs het Lake Mead naar de Hooverdam, omdat we nog tijd genoeg hadden. We bekeken de enorme dam en reden daarna naar Las Vegas, het einddoel van vandaag en onze camperreis.Truus bracht ons zonder problemen naar KOA Circus Circus, een RV-park aan het begin van 'de Strip', met uitzicht op de Stratosphere tower, waar vanaf mensen een 'vrije val' maken. Jan Willem wil dit morgen ook doen. Vanavond gaan we gezellig over 'de Strip' wandelen en kijken naar alle gekke hotels compleet met Eiffeltorens, Venetiaanse gondels etc. We zullen maar geen gokje gaan wagen. We hebben hier trouwens prima snel internet, dus kunnen we alles weer bijwerken en ook even naar het nieuws kijken over de IJslandse vulkaan, maar dat lijkt mee te vallen.

1. janneke:
    27 mei 2011
    hoi, ik weet niet of dit jullie nog op tijd bereikt, maar ik wil jullie een goede en behouden reis naar huis wensen. het was leuk om de verhalen mee te lezen. Zelfs mama heeft jullie zo gevolgd! Groeten, Janneke