Central Park e.o.

8 mei 2011 - New York, New York, Verenigde Staten

Na weer een lekker ontbijt gingen we weer met de Path op pad. Dit keer weer naar de 33th street. Het was prachtig helder weer, dus prima om op een hoog gebouw van het uitzicht te gaan genieten. We kozen voor het Rockefeller gebouw: "Top of the rocks". In een mum van tijd waren we met de lift op 280 meter hoogte. Werkelijk een schitterend uitzicht. We dachten dat het er zou waaien, maar het was er heerlijk warm. Na een half uurtje genieten, weer naar beneden. We vonden het echt weer voor een bezoek aan Central Park. Daar was het heel gezellig. Een erg mooi park zo midden in de stad. We maakten er een flinke wandeling en zaten lekker in de schaduw te lunchen. Daarna liepen we weer een eind richting 33th street en genoten van een pilsje op een terras in het Bryant Park. Vanavond Frans gegeten. De serveerster dacht dat we Fransen waren. Dat kwam zeker omdat we de gerechten op z'n Frans uitspraken. Na het eten was het inmiddels donker. Leuk om nog even naar Times Square te gaan met al z'n reclame. Daarna weer met de Path naar onze overkant. We stapten onderweg nog uit in Newport en genoten daar van het prachtige uitzicht op het verlichte Manhattan.